«Ήρθα να βοηθήσω»

 Την Πέμπτη έκανε το ντεμπούτο του με την φανέλα του ΠΑΟΚ στο Europa League. Πλέον δουλεύει σκληρά και προετοιμάζεται και για την πρώτη του συμμετοχή στην Super League. Διαβάστε αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Μάμε Τιάμ λίγο πριν την αναμέτρηση κόντρα στον Αστέρα στην Τρίπολη

Για το επίσημο ντεμπούτο του στο παιχνίδι με τη Φιορεντίνα: «Είμαι πολύ χαρούμενος για το ντεμπούτο μου στο Europa League. Ήταν ένα καλό παιχνίδι, πήραμε ισοπαλία κόντρα σε μια δυνατή ομάδα όπως είναι η Φιορεντίνα. Μας έλειψε το γκολ, θα μπορούσαμε να πετύχουμε στο τελευταίο λεπτό και να κερδίσουμε. Το παιχνίδι αυτό όμως πέρασε, τώρα μας απομένουν ακόμα πέντε παιχνίδια σε αυτή την φάση της διοργάνωσης»
 Για την ατμόσφαιρα της Τούμπας:«Στο γήπεδο υπήρχε ωραία ατμόσφαιρα και ο κόσμος υποστήριξε την ομάδα μέχρι το τελευταίο λεπτό» .
 Για τον Μπαμπακάρ: «Είναι φίλος μου από τη Σενεγάλη, έχουμε παίξει κάποια παιχνίδια στην Ιταλία, γνωριζόμαστε καλά. Μου είπε πριν το ματς ότι δεν θα ήταν ένα εύκολο παιχνίδι, επειδή εμείς θα παίζαμε για να τους κερδίσουμε και η Φιορεντίνα είναι μια δυνατή ομάδα» .
 Για τις εντυπώσεις του από τον ΠΑΟΚ: «Είμαι χαρούμενος εδώ, οι άνθρωποι της ομάδας και οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να αισθανθώ καλά. Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που μιλάνε ιταλικά, αγγλικά, γαλλικά το ποδόσφαιρο είναι μια γλώσσα για όλους. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, σκέφτομαι το πως θα κάνω το καλύτερο για την ομάδα» .
  Για τους στόχους του: «Ήρθα για να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ τόσο στο Europa League, όσο και στο ελληνικό πρωτάθλημα, να βρεθεί στις πρώτες θέσεις και αυτό είναι κάτι σημαντικό για μένα. Θέλω να είμαι έτοιμος να παίξω για την ομάδα, σε όποια θέση με βάλει ο προπονητής» .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις