Μπαϊα: "Θα πετύχει ο Κονσεϊσάο"



Βέβαιος ότι ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο θα πετύχει από το πόστο του τεχνικού διευθυντή στον ΠΑΟΚ, ύστερα από την απόφασή του να σταματήσει το ποδόσφαιρο, εμφανίστηκε ο Βίκτορ Μπαία. "Είναι εξαιρετικός χαρακτήρας, είναι εργατικός και γενικά μια ισχυρή προσωπικότητα στο χώρο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και ένα κεφάλαιο για την Πορτογαλία", ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρώην συμπαίκτης του Πορτογάλου, με δηλώσεις του στην εφημερίδα το "Goal".

"Ήμουν σίγουρος ότι θα παρέμενε στο χώρο. Ο Κονσεϊσάο ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες της γενιάς του. Ισως ο καλύτερος, αν και δεν θέλω να το πω αυτό διότι θα αδικήσω αρκετούς παίκτες και φίλους μου. Ενα καθαρό ποδοσφαιρικό μυαλό, που έδινε τη ζωή του μέσα στο γήπεδο. Έπαιζε με ψυχή, μυαλό και πάθος, ενώ η τεχνική του ήταν καταπληκτική. Είμαι σίγουρος ότι κανείς Πορτογάλος φίλαθλος δεν θα τον ξεχάσει ποτέ.

Είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει για έναν και μόνο λόγο. Παθιάζεται με ό,τι κάνει και δεν του αρέσει να χάνει. Θα δώσει την ψυχή του για να πετύχει και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει. Για να πάρει την απόφαση να δουλέψει σε αυτό το πόστο στον ΠΑΟΚ, καταλαβαίνω πως σέβεται πολύ την ομάδα και νιώθει οικεία. Είναι χαρά μου να μιλάω για τον Σέρτζιο.

Είναι φίλος μου και επικοινωνούμε συχνά. Γνωρίζω την αγάπη και το πάθος του για το ποδόσφαιρο. Είναι εξαιρετικός χαρακτήρας, είναι εργατικός και γενικά μια ισχυρή προσωπικότητα στο χώρο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και ένα κεφάλαιο για την Πορτογαλία
".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις