Κονσεϊσάο: "Θα παλέψω όπως και στο γήπεδο"


Στη Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε τη Δευτέρα ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο δήλωσε πως θα παλέψει με πάθος για το καλό του ΠΑΟΚ από την θέση του αθλητικού διευθυντή ακριβώς όπως έκανε όταν αγωνιζόταν ως ποδοσφαιριστής μέσα στο γήπεδο.
"Είναι μία ημέρα πολύ δύσκολη για μένα γιατί σηματοδοτεί το τέλος της καριέρας μου. Μίας καριέρας που οι χαρές ήταν περισσότερες από τις άσχημες στιγμές. Κατέκτησα 11 τίτλους. Έξι στην Πορτογαλία και πέντε στην Ιταλία. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που έχω συνεργαστεί μαζί τους. Αλλά κυρίως την οικογένεια μου που με στήριξε τόσο πολύ και επίσης δύο ανθρώπους που δεν βρίσκονται πλέον στη ζωή, δηλαδή τους γονείς μου.

Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΠΑΟΚ για την τιμή που μου έκαναν και την πρόταση να αναλάβω αυτήν την θέση του αθλητικού διευθυντή. Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν παραμένω στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και θα δώσω τα πάντα για να πετύχω τουλάχιστον το ίδιο καλά όπως στην ποδοσφαιρική μου καριέρα.

Αυτές οι αποφάσεις δεν είναι αποφάσεις που παίρνονται την τελευταία στιγμή. Είχαν γίνει διεργασίες αλλά θεωρώ ότι πολύ καλώς έγιναν οι προηγούμενες συσκέψεις και αποφασίσαμε την κατάλληλη στιγμή να κάνουμε αυτήν την απόφαση πράξη.

Νομίζω ότι τα όποια οικονομικά θέματα υπάρχουν δεν θα μας εμποδίσουν και θα λυθούν εφόσον υπάρχει καλή επικοινωνία και επαφή με τον πρόεδρο και τον προπονητή.

Καταρχήν θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για αυτήν την σεζόν και στην συνέχεια θα δούμε πως θα συνεχίσουμε.

Το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι μία γροθιά. Όπως και όταν έπαιζα ποδόσφαιρο έτσι και από αυτήν την θέση, θα παλέψω με πάθος και θα τα δώσω όλα για το καλό του ΠΑΟΚ.

Πάντα είναι τιμή να δουλεύεις με έναν τέτοιον προπονητή όπως ο Φερνάντο Σάντος που υπάρχει σεβασμός και εκτίμηση στο πρόσωπο του τόσο στην Πορτογαλία, όσο και στην Ελλάδα. Είμαι περήφανος που θα συνεργαστώ μαζί του.

Πρώτα απ' όλα για να έχουμε στο μυαλό μας ποιο είναι το απόλυτο πρότυπο του αθλητικού διευθυντή πρέπει να κοιτάξουμε αυτόν που τώρα είναι πρόεδρος και έκανε εκπληκτική δουλειά. Πρέπει τόσο ο αθλητικός διευθυντής όσο και οι υπόλοιποι να έχουν υποτάξει τα προσωπικά τους θέλω για το καλό της ομάδας.

Σίγουρα στο μέλλον θα υπάρξουν πολλές συζητήσεις με τον προπονητή. Θα μου αναλύσει ο προπονητής πού πιστεύει ότι χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα και αν χρειάζεται και στην συνέχεια με την σύμφωνη γνώμη της διοίκησης θα κάνουμε τις κινήσεις μας. Ακόμα όμως είναι νωρίς για να μιλάμε για τα μεταγραφικά θέματα.

Μας συνδέει μία πολύ μεγάλη φιλία με τους ανθρώπους που ήρθαν χθες στην Θεσσαλονίκη. Είναι φίλοι μου που ήρθαν να με τιμήσουν για αυτήν την θέση που αναλαμβάνω και να μου ευχηθούν καλή επιτυχία. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για τυχόν συνεργασίες στο απώτερο μέλλον.

Θα ήθελα να δώσω τα συλλυπητήρια μου για τον ποδοσφαιριστή της Λάρισας. Τόσο εγώ όσο και η υπόλοιπη οικογένεια του ΠΑΟΚ θα είμαστε κοντά στην οικογένεια του ποδοσφαιριστή
".

Οι "VIP" καλεσμένοι του

Το βράδυ της Κυριακής ήρθαν για χάρη του Σέρτζιο Κονσεϊσάο, τέσσερις φίλοι του, μερικοί εκ των οποίων έχουν πόστα πλέον σε πορτογαλικές ομάδες και έχουν περάσει αρκετά μαζί με τον Κονσεϊσάο, και τον τίμησαν με την παρουσία τους.

Πρόκειται για τον Σα Πίντο που είναι τεχνικός διευθυντής στην Σπόρτιγκ Λισαβόνας, τον Βίτορ Μπαΐα που είναι υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Πόρτο, το βετεράνο αμυντικό Φερνάντο Κόουτο που υπήρξε συμπαίκτης με τον Κονσεϊσάο, αλλά και τον πρόεδρο της Σταντάρ Λιέγης, Ντομίνικο Ντ' Ονόφριο που με δικό του λίαρ τζετ πήρε τους υπόλοιπους από την Πορτογαλία και ήρθαν στην Θεσσαλονίκη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις