Γκαρσία: Μου την έχουν στημένη





Συνέντευξη Πάμπλο Γκαρσία στον Libero 107,4- "Οι διαιτητές είναι προκατειλημμένοι και πολλοί αντίπαλοι με προκαλούν επίτηδες..." - Δίπλα του ο Βιτόλο στην Κομοτηνή
Με αφορμή το παιχνίδι της Μίλαν με τη Ρεάλ που παρακολούθησε από την τηλεόραση (είχε αγωνιστεί και στους δυο συλλόγους) ο Πάμπλο ρωτήθηκε για το αν ο ΠΑΟΚ θα μπορέσει κάποια στιγμή να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ:
«Πρώτα απ’ όλα δεν μπορούμε να φτάσουμε σε αυτά τα μπάτζετ των ομάδων. Επομένως αυτό που μπορεί να κάνει ο ΠΑΟΚ είναι να δημιουργήσει ένα καλό σύνολο και κυρίως να είναι ενωμένος. Πέρσι η  ομάδα έκανε πολύ καλή προσπάθεια, τερματίσαμε δεύτεροι και  δικαιούμασταν  κάτι παραπάνω. Πιστεύω ότι θέλουμε πολλή δουλειά, έχουμε νέους παίκτες και το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μια διοργάνωση που έχει πολλές και καλές ομάδες και συνήθως οι ελληνικές ομάδες είναι εκτός από τον πρώτο γύρο. Επομένως απαιτείται  μεγάλη προσπάθεια για να φτάσουμε και να προχωρήσουμε σε ένα τέτοιο θεσμό».
Ο Πάμπλο πάντως τόνισε πως ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε να παίζει στην Ευρώπη:
«Αποκλειστήκαμε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη από εμάς και αυτό προσωπικά με έχει ενοχλήσει αφάνταστα. Δεν αξίζαμε να αποκλειστούμε από τη Χέρενφεν και ακόμη δεν έχω ξεπεράσει προσωπικά αυτό τον αποκλεισμό».
Μιλώντας για το Πρωτάθλημα και τη μέχρι τώρα πορεία του ΠΑΟΚ ο Γκαρσία είπε: «Στο πρωτάθλημα σίγουρα ξεκινήσαμε με σκαμπανεβάσματα και δεν ήμασταν σταθεροί. Βελτιωνόμαστε και ξεπερνάμε το πρόβλημα στο σκοράρισμα».

Μετά το τέλος του αγώνα με την Ξάνθη είχε πει πως δεν χρειάζεται η ομάδα να κατέβει ξανά στην Αθήνα να παίξει γιατί θα χάσει έτσι κι αλλιώς. Ο Πάμπλο αναφερόμενος σε αυτές τις δηλώσεις είπε:
«Πιστεύετε ότι ο κόσμος έχει άλλη άποψη από αυτό που είπα; Ότι είπα ψέματα και είναι υπερβολές; Δεν αλλάζω άποψη. Αυτό που με εκνευρίζει είναι να κατεβαίνουμε στην Αθήνα και να χάνουμε, ανεξάρτητα με το πώς θα παίξουμε. Δεν ρίχνω όλη την ευθύνη στη διαιτησία. Φταίμε και εμείς. Αλλά πάντα τα αμφισβητούμενα φάουλ όλα σφυρίζονται εις βάρος της ομάδος μας όταν παίζουμε στην Αθήνα. Αυτό και με εκνευρίζει και με έχει κάνει να βαριέμαι. Δεν είναι νορμάλ αυτή η κατάσταση. Είναι προκατειλημμένοι οι διαιτητές μαζί μου όταν παίζουμε στην Αθήνα. Πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας έρχονται και μου λένε να παίξω ήρεμα. Εγώ κάνω ένα φάουλ και παίρνω αμέσως κίτρινη. Αυτό μου τη δίνει. Για τα ίδια φάουλ άλλοι παίκτες της άλλης ομάδος όχι μόνο δεν παίρνουν κάρτα αλλά και δε σφυρίζονται φάουλ.  Έτσι το μοναδικό που απομένει για την ομάδα είναι να κερδίσουμε τα ματς στην έδρα μας και μακριά από την Αθήνα και να περιμένουμε να χάσουν οι ομάδες εκεί. Πάντως επαναλαμβάνω ότι δε φταίει για όλα η διαιτησία. Για παράδειγμα, στο ματς με τον Παναθηναϊκό και εμείς δεν ήμασταν καλοί. Θα ήταν ιδανικό να έχουμε μια ομάδα που θα κερδίζει και την κακή διαιτησία. Και θα δεις ότι δεν συμβαίνει μόνο στον ΠΑΟΚ. Κι άλλες ομάδες όταν κατεβαίνουν στην Αθήνα αδικούνται. Θέλω να τονίσω ότι και εμείς ευθυνόμαστε. Όμως υπάρχει ένα... χέρι που βοηθά τις ομάδες της Αθήνας».

Για το αν ο ΠΑΟΚ έχει περιθώρια βελτίωσης ο Πάμπλο Γκαρσία είπε:
«Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης σε μια ομάδα και μπορούμε να πάμε καλά. Η ομάδα έχει νέους παίκτες και αυτό βοηθά. Μην ξεχνάτε ότι είχαμε και πολλούς τραυματισμούς. Επομένως, ναι, μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο. Αλλά στην Τούμπα όλες οι ομάδες παίζουν αμυντικά, με έντεκα παίκτες πίσω και αυτό μας δυσκολεύει. Αλλά προσπαθούμε για το καλύτερο.».

Για το ότι ο ΠΑΟΚ δεν παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο και ενδιαφέρεται κυρίως για το αποτέλεσμα ο Πάμπλο δήλωσε: «Μην ξεχνάτε πόσους τραυματίες είχαμε. Πώς να παίξουμε επιθετικά; Υπήρξε παιχνίδι που αναγκάστηκε ο Ίβιτς να παίξει προωθημένος. Αλλά όταν βγάλω άδεια προπονητικής θα μπορώ να πω περισσότερα».

Του ζητήθηκε η προσωπική άποψη για τους πολλούς τραυματισμούς στην ομάδα φέτος: «Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο.  Πολλές φορές είναι τυχαία. Εγώ πάντως έχω καλή… μάγισσα και με προστατεύει από τραυματισμούς…»

«Βρώμικος με τους βρώμικους» 
Ο Πάμπλο απάντησε και σε αυτούς που τον χαρακτηρίζουν «βρώμικο παίκτη»:
«Πολλοί λένε ότι είμαι  βρώμικος παίκτης και χτυπώ. Αυτό είναι λάθος. Αν δεν με προκαλέσει κάποιος με βρώμικο τρόπο, εγώ δεν θα το κάνω. Έχω πάθος, αλλά ποτέ δε θα προκαλέσω και δεν θα κάνω κάτι σε κάποιον που δεν θα με έχει προκαλέσει. Αν με έχει προκαλέσει σίγουρα θα πάω να τον προκαλέσω. Υπάρχουν παίκτες που έχουν προδιάθεση να με προκαλέσουν επίτηδες και προσπαθώ να ηρεμήσω για να μην αφήσω την ομάδα μου με δέκα παίκτες. Προσπαθώ να κρατήσω τα νεύρα μου για το καλό της ομάδας».

Για την προσωπική του πολύ καλή φετινή απόδοση:
«Το ότι νιώθω όμορφα στον ΠΑΟΚ με κάνει να παίζω και καλά. Αυτό μου βγαίνει στο γήπεδο. Θέλω να δώσω χαρά στον κόσμο που με έχει αγκαλιάσει. Επειδή αισθάνομαι λοιπόν καλά και γουστάρω να είμαι στον ΠΑΟΚ, παίζω και καλά. Θέλω μετά από κάθε ματς για να δω τα παιδιά μου να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου και να ξέρω ότι έχω δώσει τα πάντα στο γήπεδο».

Για το αν μπορεί να συνυπάρξει στην ίδια ενδεκάδα με τον Βίκτορ Βιτόλο, λόγω του κοινού τρόπου παιχνιδιού τους, είπε: «Δεν έχω πρόβλημα να παίζω μαζί του στο κέντρο. Πρόσφατα έπαιξα με τον Β ερόν. Κανένα πρόβλημα, με όποιον μαζί να παίζω. Ό,τι αποφασίσει ο προπονητής μου, αυτό κάνω».

Για τη σχέση του με τον κόσμο: 
«Αυτό που βιώνω στον ΠΑΟΚ μπορώ να το συγκρίνω μόνο με την Οσασούνα. Η αγάπη του κόσμου και όλα αυτά που μου δείχνουν όταν είμαι στο γήπεδο. Θέλω να ανταποδώσω αυτή την αγάπη με την προσπάθεια που θα κάνω μέσα στο γήπεδο»

Ρωτήθηκε ακόμη γιατί δεν πανηγυρίζει έντονα τα γκολ όπως κάνουν συμπαίκτες του και δεν ήταν η πρώτη φορά που απάντησε με χιούμορ: «Δεν είμαι παίκτης που σκοράρω. Ελπίζω να βάλω ένα γκολ με τον ΠΑΟΚ και να πάω να το πανηγυρίσω με τον κόσμο. Δεν πανηγυρίζω όμως τα γκολ γιατί  οι παίκτες πάνε να πανηγυρίσουν στην κερκίδα. Αν τρέξω μέχρι εκεί και γυρίσω πίσω μετά για τη σέντρα, δεν θα έχω ανάσες. Αν ήμουν 25άρης θα έτρεχα. Τώρα που είμαι 32 ξέρω τι πρέπει να κάνω, για οικονομία δυνάμεων, ώστε να βγάλω όλο το ματς…»

Για το μέλλον του:
«Θέλω να κρεμάσω τα παπούτσια μου στον ΠΑΟΚ. Αυτό είναι σίγουρο. Αλλά δεν φτάνει να το θέλω μόνο εγώ, πρέπει να το θέλει και ο ΠΑΟΚ. Εγώ ξέρω ότι περνώ καλά στον ΠΑΟΚ αλλά και πως θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο από τη στιγμή που έχω δυνάμεις. Πού θα συνεχίσω, δεν το ξέρω. Αλλά, ναι, θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ».

Για τον Θόδωρο Ζαγοράκη και την παραίτησή του:
«Δεν πήραμε χαμπάρι πως έγινε η αλλαγή και ακόμη δεν ξέρουμε γιατί έφυγε. Απλά πρέπει να σεβαστούμε τις προσωπικές αποφάσεις του κάθε ανθρώπου. Εγώ απλά θέλω να του ευχηθώ να είναι υγιής και αυτός και η οικογένειά του και να του πάνε όλα καλά. Πλέον έχουμε τον Ζήση Βρύζα που του εύχομαι να πετύχει. Κι αυτός και ο Ζαγοράκης από τη στιγμή που έχουν παίξει στον ΠΑΟΚ, θέλουν το καλύτερο για τον ΠΑΟΚ και τον αγαπούν πολύ».

Για τον Σάντος:
«Την προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου πρέπει να τη σεβόμαστε και αυτό αφορά και τoν προπονητή μας. Οι προπονήσεις είναι καλές και δουλεύουμε επαγγελματικά μαζί του».


MAZI ΜΕ ΒΙΤΟΛΟ ΣΤΗΝ 11ΑΔΑ

Ασκήσεις τακτικής και οικογενειακό δίτερμα περιείχε η προπόνηση της Τετάρτης.
Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα σε φουλ ρυθμούς, χωρίς να αισθανθεί ενοχλήσεις, και θα δοκιμάσει αύριο να προπονηθεί μαζί με την υπόλοιπη ομάδα για να διαπιστωθεί αν είναι σε θέση να αγωνιστεί το Σάββατο στον αγώνα εναντίον του Πανθρακικού. Ο Κώστας Χαλκιάς ακολουθεί πρόγραμμα θεραπείας, ενώ Σέρτζιο Κονσεϊσαό και Λούσιο Φιλομένο ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.
Ο Φερνάντο Σάντος δείχνει να έχει κατασταλάξει τόσο στα πρόσωπα, όσο και στη διάταξη της ομάδας, ενόψει της σαββατιάτικης αναμέτρησης στην Κομοτηνή. Ο Κρέσιτς θα είναι κάτω από τα δοκάρια, Μαλεζάς, Τσιρίλο, Σνάουτσνερ και Λίνο θα στελεχώσουν την αμυντική γραμμή, Βιτόλο και Γκαρσία θα αγωνιστούν μαζί στον άξονα, ο Ιβιτς θα αναλάβει τον ρόλο του επιτελικού μέσου, έχοντας στα δεξιά του τον Κουτσιανικούλη και στα αριστερά του τον Σορλέν , ενώ στην κορυφή της επίθεσης θα αγωνιστεί ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς. Εκκρεμεί βέβαια η απόφαση του ιατρικού επιτελείου, που αφορά τον βαθμό ετοιμότητας του Βιεϊρίνια, καθώς, αν ο Ιβηρας άσος είναι απόλυτα έτοιμος, δεν τίθεται θέμα μη συμμετοχής του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις προπονήσεις απουσιάζει ο Πάμπλο Κοντρέρας, λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα της Χιλής, ενώ στην προπόνηση συμμετείχαν οι Καραντασιάδης, Ιντζίδης και Μίλιεβιτς από την ομάδα Νέων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις