"Τιμή μου όσα νιώθω με τον ΠΑΟΚ"



Πάμπλο Γκαρσία: Καλά έκαναν και ήρθαν οι οπαδοί μας στην προπόνηση, γιατί μας ξύπνησαν!
Ο Πάμπλο Γκαρσία μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθλητικό Metropolis» για τη νίκη επί του Ηρακλή, λέγοντας αρχικά: "Είχαμε δυσκολίες στα τελευταία παιχνίδια. Δεν μπορούσαμε να σκοράρουμε και το πετύχαμε με τον Ηρακλή, οπότε πήραμε κι εμείς χαρά αλλά δώσαμε και στον κόσμο που μας ακολουθεί και μας στηρίξει. Στο ποδόσφαιρο δεν δικαιούσαι τίποτε περισσότερο από αυτό που κάνεις για να έρθει το αποτέλεσμα".

Για την αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό του είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την αγάπη του κόσμου που εισπράττω. Θα ήθελα να ερχόμουν νωρίτερα στην καριέρα μου και να έπαιζα στον ΠΑΟΚ και θέλω να προσφέρω στην ομάδα τα επόμενα χρόνια. Μακάρι ο Θεός να θέλει να κρεμάσω τα παπούτσια μου στον ΠΑΟΚ. Δεν είναι στο χέρι μου, εγώ έχω συμβόλαιο μέχρι τον Ιούνιο και θέλω να δώσω ό,τι μπορώ περισσότερο στην ομάδα. Σίγουρα μπορεί να είχα νιώσει κάτι παρόμοιο στην Παμπλόνα, αλλά δεν είναι το ίδιο. Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα ο κόσμος με έχει αγαπήσει. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά για έναν ποδοσφαιριστή να μπορεί να αισθανθεί αυτά που νιώθω εγώ με τον κόσμο του ΠΑΟΚ».

Για την παρουσία οπαδών σε μια προπόνηση της προηγούμενης εβδομάδας είπε: «Ήρθαν για να μας… ξυπνήσουν και το έκαναν με καλό τρόπο. Γιατί όταν μιλάς στον άλλο πρόσωπο με πρόσωπο είναι ό,τι καλύτερο. Κανείς δεν θέλει να χάσει, ούτε οι οπαδοί. Εγώ όταν χάνω δεν μιλάω μία εβδομάδα στη γυναίκα μου. Καλό ήταν που ήρθαν γιατί κερδίσαμε. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για τη συμπαράσταση παρότι δεν είχαμε καλά αποτελέσματα. Προσπαθούμε να δίνουμε σε κάθε αγώνα το 100% και ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα με Πάμπλο Γκαρσία ή χωρίς Πάμπλο Γκαρσία»

Για τις εκδηλώσεις μνήμης για τα αδικοχαμένα αετόπουλα, τόνισε: «Είναι μεγάλη τιμή που είμαστε σε μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και νιώθουμε συγκινημένοι για αυτό που βιώσαμε, με την κατάθεση του στεφανιού. Όλα για τους φιλάθλους γίνονται και τους αφιερώνουμε τη νίκη».



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις