...θεωρώ τον ΠΑΟΚ μια πολύ μεγάλη ομάδα!

Έσμιξαν για λίγο μετά από αρκετά χρόνια τα κορυφαία στελέχη της πρώην νουβέλ βαγκ του Ελληνικού (και όχι μόνο…) μπάσκετ. Ο Πρέντραγκ Στογιάκοβιτς ήταν χθες το μεσημέρι ο «επίτιμος» καλεσμένος στο 1ο Triple Crown Basketball Camp, του οποίου ιδιοκτήτες είναι οι Ευθύμης Ρεντζιάς, Φραγκίσκος Αλβέρτης και Δημήτρης Παπανικολάου. Η κοινή παρουσία των τεσσάρων μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί σαν ένα από τα σημαντικότερα χάπενινγκς του φετινού καλοκαιριού. Ο «Πέτζα» αποδέχθηκε την πρόσκληση των τριών υπευθύνων του camp και αφού έκανε μια μικρή αναφορά στην πορεία του στο μπάσκετ, δέχθηκε πολλές ερωτήσεις από τους πιτσιρικάδες, με τους οποίους φωτογραφήθηκε, ενώ παράλληλα δεν αρνήθηκε να υπογράψει αυτόγραφα. Φυσικά ο Στογιάκοβιτς αναφέρθηκε καις τον ΠΑΟΚ τον οποίο χαρακτήρισε πολύ μεγάλη ομάδα, Κάτι σαν μύνημα ακούστηκε για αυτούς που έχουν τις τύχες της ομάδας στα χέρια τους. Μύνημα για να κάνουν αυτό που ορίζεται από την δυναμική του ονόματος και τόσα χρόνια δεν μπορούν, αφήνοντας την ομάδα να καταρρέεει. Παράλληλα άφησε ανοικτό το ενδεχόμενος το μέλλον να ασχοληθεί διοικητικά με τον ΠΑΟΚ. Μεταξύ άλλων ο «Πέτζα» είπε στους νεαρούς αθλητές του camp:
«Πρέπει να καταλάβετε πόσο τυχεροί είστε που έχετε την δυνατότητα να γυμνάζεστε σε εγκαταστάσεις που θα ζήλευαν ακόμη και επαγγελματίες αθλητές. Γεννήθηκα σε μια μικρή πόλη της Γιουγκοσλαβίας και αφού πειραματίστηκα στο βόλεϊ και στο ποδόσφαιρο πήγα στο μπάσκετ και εκεί δεν άργησα να καταλάβω ότι αυτό είναι το άθλημα μου. Για να φτάσω όμως να αγωνίζομαι στο ΝΒΑ έχω γυμναστεί αρκετές φορές σε χώρους ακατάλληλους και για αυτό εσείς δεν πρέπει να θεωρείτε ότι αυτό που σας προσφέρεται εδώ είναι κάτι δεδομένο, ειδικά στον μπασκετικό χώρο στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι από εδώ με γνωρίζετε από την θητεία μου στον ΠΑΟΚ, όπου ήμουν συμπαίχτης με τον Ευθύμη, ενώ με τον Φράνκι και τον Παπ ήμασταν αντίπαλοι και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα αλλά και στις Εθνικές ομάδες» τόνισε ο «Πέτζα» αρχικά. Σε ερώτηση σχετικά με το αν θα επιστρέψει στην Ελλάδα, είπε… «Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί ακόμα, έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο με την ομάδα μου και προς το παρών δεν σκέφτομαι να φύγω». Όσο για αυτό που απασχολεί πολλούς οπαδούς του ΠΑΟΚ (και κάθε χρόνο με την επιστροφή του για διακοπές στην Θεσσαλονίκη, αποτελεί θέμα προς συζήτηση), εκφράστηκε με την ερώτηση ενός μικρού αθλητή. «Θα αναλάβεις την προεδρία του ΠΑΟΚ…;» ρωτήθηκε ο Πέτζα (ο Ρεντζιάς περίμενε με ενδιαφέρον την απάντηση..) και απάντησε: «Δεν ξέρω αν βρίσκεται κάποιος Παοκτσής στην κερκίδα αλλά μιλώντας για τον εαυτό μου και από προσωπική εμπειρία θεωρώ τον ΠΑΟΚ μια πολύ μεγάλη ομάδα. Τα χρόνια που πέρασα εδώ ήταν από τα καλύτερα μου, για το τι θα συμβεί με την ομάδα δεν γνωρίζω, θα δούμε μελλοντικά».
Από κει και πέρα ο Στογιάκοβιτς σχολίασε:
Για την καλύτερη ομάδα που έχει αντιμετωπίσει… «Στην καριέρα μου έχω αντιμετωπίσει πολλές καλές ομάδες. Η δυσκολότερη κατά την άποψη μου ήταν οι Σαν Αντόνιο Σπερς. Οι περισσότερες ομάδες στο NΒΑ διαθέτουν από έναν τουλάχιστον «αστέρα» όμως οι Σπερς έχουν ως μεγάλο πλεονέκτημα το ότι παίζουν σαν ομάδα».
Για την ομάδα στην οποία έπαιξε ο ίδιος το καλύτερο μπάσκετ… «Μέχρι στιγμής πιστεύω στους Σακραμέντο Κινγκς, όπου έμεινα και οχτώ ολόκληρα χρόνια. Από όλες μου τις ομάδες έχω καλές αναμνήσεις απλά εκεί πέρασα περισσότερο καιρό και αυτός είναι και ο λόγος που έχω δεθεί και παραπάνω με την συγκεκριμένη ομάδα».
Για τον δυσκολότερο αντίπαλο… «Στο NBA υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί παίχτες. Αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιους θα έλεγα τον Κέβιν Γκαρνέτ, τον Κόμπι Μπράιαντ και τον Τιμ Ντάνκαν».
Για το Ελληνικό πρωτάθλημα και για την ομάδα που υποστηρίζει… «Και τα πουλιά γνωρίζουν τι ομάδα είμαι (σ.σ ΠΑΟΚ). Ο Παναθηναϊκός πάντως τα τελευταία δέκα χρόνια τα έχει πάει πολύ καλά».
Για την εμπειρία του στο ΝΒΑ… «Ελπίζω σε λίγα χρόνια να σηκωθείς εσύ εδώ και να μας σχολιάσεις το ΝΒΑ,(σ.σ απευθυνόμενος στον νεαρό αθλητή που του έκανε την ερώτηση ) αν πιστέψεις στον εαυτό σου και δουλέψεις σκληρά θα μπορέσεις να τα καταφέρεις. Στο NBA είναι πολύ σημαντικό να είσαι προετοιμασμένος κάθε βράδυ γιατί κάθε φορά βρίσκεσαι αντιμέτωπος με σπουδαίες ομάδες και αθλητές. Αν έπρεπε με μια πρόταση να σχολιάσω το NBA θα σας έλεγα ότι ακόμα ζω το όνειρο μου». Τέλος διέψευσε την φημολογία για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, λέγοντας οτι αυτά τα… βγάζουν οι δημοσιογράφοι. «Αυτά τα βγάζουν οι δημοσιογράφοι. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Ξεκίνησε μια φημολογία από την Αμερική και έφτασε μέχρι εδώ…» εξήγησε ο «Πέτζα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις