Μόνικα Μπελούτσι για τον Savini


Μόνικα Μπελούτσι για τον Savini













Άφησε τη Νομική για να γίνει μοντέλο και σταδιακά κατέκτησε τον κινηματογράφο. Από το 1999 μέχρι σήμερα, είναι παντρεμένη με το Γάλλο ηθοποιό Βενσάν Κασέλ, με τον οποίο έχει αποκτήσει ένα παιδί, την 4χρονη Ντέβα.

Η ίδια έχει πει σε παλαιότερη συνέντευξή της: «H πραγματική ομορφιά πηγάζει από μέσα μας και οφείλουμε να της επιτρέψουμε να μας κατοικήσει».

«Το έχω πει πάρα πολλές φορές. Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το πώς είσαι αλλά το πώς νιώθεις. Βλέπω τόσα όμορφα κορίτσια να κάνουν τόσα πράγματα στον εαυτό τους και είναι τόσο νέα σε ηλικία– δεν το χρειάζονται. Εγώ νιώθω καλά με τον εαυτό μου όχι επειδή ο κόσμος λέει ότι είμαι όμορφη αλλά γιατί απλά ζω τη ζωή που επέλεξα».

Εύκολο να τα λες αυτά όταν έχεις τινάξει στον αέρα τις λίστες των ωραιότερων γυναικών του πλανήτη. Κι εγώ αν είχα την εμφάνιση της μάλλον τα ίδια θα έλεγα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις