Σοκ με Φωτάκη


Θλάση στους προσαγωγούς υπέστη ο Γιώργος Φωτάκης, ο οποίος θα απουσιάσει τόσο στο πρώτο ματς του ΠΑΟΚ με τη Χέρενφεϊν, όσο και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος με τον Πανιώνιο. «Εχω πολλά να δώσω», είπε ο Βιτόλο μετά το φιλικό με τον Εργοτέλη. Καραγεωργίου: «Μπορεί την πρόκριση με τους Ολλανδούς ο ΠΑΟΚ». Βιεϊρίνια: «Βελτιώνομαι συνεχώς». Φιλομένο: «Παίζω για την ομάδα».
Πλήγμα με Φωτάκη

Ενα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία του ΠΑΟΚ, ο Γιώργος Φωτάκης, θα μείνει εκτός αγώνων για δέκα ημέρες. Ο Ελληνας μέσος εξετάστηκε από το ιατρικό τιμ του Δικέφαλου του βορρά και οι εξετάσεις έδειξαν θλάση στους προσαγωγούς. Τι σημαίνει αυτό; Πως ο Καλαματιανός άσος της ομάδας δεν θα είναι παρών στην Τούμπα για το ματς με τη Χέρενφεϊν αλλά και στη Νέα Σμύρνη κόντρα στον Πανιώνιο για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Ο Βερόν είναι αυτός που θα πάρει τη θέση του.

Τράβηγμα ο Μπιζέρα

Κατά τη διάρκεια του αγώνα με τον Εργοτέλη, ο Μπιζέρα πόνο στο δικέφαλο του δεξιού ποδιού του και αποχώρησε. Την Πέμπτη (13/8) θα διαπιστωθεί η σοβαρότητα του προβλήματός του, με τον Φερνάντο Σάντος να εύχεται πως ο Ουρουγουανός θα είναι εντελώς καλά. Σίγουρα δεν θα ήθελε και δεύτερο πλήγμα, μετά τον τραυματισμό του Φωτάκη.

Βιτόλο: «Ευχαριστώ τον κόσμο»

Το ντεμπούτο του στον ΠΑΟΚ έκανε στο ματς με τον Εργοτέλη ο Βίκτορ Βιτόλο. «Είμαι ικανοποιημένος. Ευχαριστώ τον κόσμο για το χειροκρότημά του. Η στήριξη του κόσμου πάντοτε δίνει φτερά σ’ έναν παίκτη. Εχω πολλά να δώσω στη συνέχεια. Οπως και η ομάδα. Δουλεύουμε πολύ στις προπονήσεις. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούμε ακόμη καλύτεροι. Θα είμαστε έτοιμοι στα επίσημα παιχνίδια που ακολουθούν», δήλωσε ο Ισπανός μέσος.

Καραγεωργίου: «Ηταν ένα δυνατό τεστ για εμάς»

Ο τεχνικός του Εργοτέλη ήταν ικανοποιημένος από την εμφάνιση των παικτών του στην Τούμπα. «Δεν ξέρω για τον ΠΑΟΚ, αλλά για μας ήταν ένα πολύ δυνατό τεστ. Είχαμε την ευκαιρία να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα στην έδρα της και τα συμπεράσματα που βγάλαμε ήταν θετικά. Στο μεγαλύτερο διάστημα είχαμε καλό ρυθμό και φτάσαμε αρκετές φορές με αξιώσεις στην αντίπαλη περιοχή. Οταν επιστρέψουν και τα άλλα παιδιά και θα είμαστε πλήρεις θα παρουσιάσουμε ακόμη καλύτερη εικόνα και θα γίνουμε πιο παραγωγικοί», ήταν τα λόγια του.

Βιεϊρίνια: «Βρίσκω ρυθμό»

Την πρώτη του εμφάνιση μετά από πολύ καιρό έκανε και ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, ο οποίος παρά την αποχή του πραγματοποίησε θετική εμφάνιση. «Αγωνίστηκα για ένα ημίχρονο και ένιωσα πολύ καλά. Νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω αν με χρησιμοποιήσει ο προπονητής μου. Αρχίζω σιγά-σιγά να βρίσκω ρυθμό και να μπαίνω περισσότερο στο πνεύμα της ομάδας. Σίγουρα είμαι λίγο πίσω σε φυσική κατάσταση, αλλά προσπαθώ πολύ στις προπονήσεις και θεωρώ ότι βελτιώνομαι συνεχώς. Σε λίγο καιρό θα είμαι 100% έτοιμος, ούτως ώστε να προσφέρω και εγώ στον ΠΑΟΚ», σχολίασε ο Πορτογάλος.

Φιλομένο: «Δεν παίζω για τον εαυτό μου»

«Στο ποδόσφαιρο δεν έχει καμία σημασία αν είναι φιλικό, αν είναι αγώνας πρωταθλήματος ή κυπέλλου, όπως επίσης δεν έχει καμία σημασία σε ποιο σημείο του μπει το γκολ. Είτε είναι στο πρώτο λεπτό είτε στο τελευταίο, αυτό που μετράει είναι ποιος κερδίζει. Είμαι ένας ποδοσφαιριστής που δεν αγωνίζεται για τον εαυτό του. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παίζω στα αριστερά και οπουδήποτε μου ζητήσει ο προπονητής, αρκεί να βοηθάω την ομάδα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις