Σιένα Μίλερ για Pablo Garcia




Τη Σιένα Μίλερ την έχουν προσάψει ουκ ολίγες κατηγορίες, αλλά όχι γιατί είναι βαρετή. Η καριέρα της και η φήμη της στηρίχθηκαν περισσότερο στα σκάνδαλα της ερωτικής της ζωή και το «άτακτο» Life style της παρά για τις υποκριτικές της ικανότητες. Έχει παίξει και σε κάτι ταινίες αλλά κανείς δεν μπορεί με σιγουριά να πει σε ποιες. Ένα είναι το σίγουρο: η 28χρονη Βρετανίδα ηθοποιός ξέρει να κλέβει την παράσταση.
Έγινε παγκοσμίως γνωστή χάρη στο δεσμό της με τον Τζουντ Λο, τον οποίο γνώρισε το 2004 στα γυρίσματα της ταινίας «Alfie». Η σχέση αυτή απασχόλησε τα πρωτοσέλιδα όλου του κόσμου Ο αρραβώνας τους ήταν το γεγονός της χρονιάς. Όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που αποκαλύφθηκε από τα ταμπλόιντ ότι ο Λο την απάτησε με την baby sitter των παιδιών του. Ο Βρετανός ηθοποιός μέχρι και δημοσίως συγγνώμη ζήτησε, όμως ήταν πια αργά. Το γυαλί είχε ραγίσει...

Το επόμενο ειδύλλιο της ήταν με τον Ριφ Άιφανς με τη Σιέννα να συνεχίζει τα πάρτι, το αλκοόλ και την έξαλλη ζωή. Το ζευγάρι, μάλιστα, συνελήφθη να κάνει έρωτα στην πρώτη θέση της Virgin Atlantic κατά τη διάρκεια της επιστροφής του από το Λος Άντζελες στο Λονδίνο. Έντεκα ώρες πτήσης δεν περνάνε εύκολα... Η σχέση με τον Ουαλό ηθοποιό κράτησε ένα χρόνο.



Απέκτησε τη ρετσινιά της «αντροχωρίστρας» όταν συνδέθηκε Μπαλτάζαρ Γκέτι, παντρεμένο και πατέρα τεσσάρων παιδιών. Τον Ιούλιο του 2008 εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό των παπαράτσι να φιλιέται τόπλες με τον βαθύπλουτο κληρονόμο πάνω σε ένα πολυτελές σκάφος στις ιταλικές ακτές. Το ειδύλλιο ξεκίνησε το Μάιο του 2008- λίγους μήνες νωρίτερα η γυναίκα του Γκετί, Ροζέτα Μίλιγκτον, είχε φέρει στον κόσμο το τέταρτο παιδί τους.

Όπως ήταν φυσικό Τύπος και κοινή γνώμη καταφέρθηκαν με υβριστικά σχόλια εναντίον της. Οι πιέσεις που δέχθηκε αλλά και η απροθυμία του Γκετί να πάρει διαζύγιο από τη γυναίκα του οδήγησαν τη Μίλερ να τον χωρίσει για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο. Λίγους μήνες αργότερα ξαναγύρισε κοντά του για να τον χωρίσει οριστικά τον περασμένο Μάιο. Η προσπάθεια της να στριμωχτεί ανάμεσα στον Γκετί και τη γυναίκα του, στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πάντως ότι δεν προσπάθησε.

Η Βρετανίδα σταρ φωτογραφήθηκε για το τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού GQ φορώντας ένα sexy και αποκαλυπτικό λευκό φόρεμα. Στα πλαίσια της σέξυ φωτογράφησης της έδωσε και συνέντευξη.

«Προφανώς δε φαίνομαι και πολύ καλό άτομο», παραδέχθηκε σε μια κρίση αυτοκριτικής η 27χρονη που προσπάθησε να δικαιολογήσει τις λάθος επιλογές στην ερωτική της ζωή. «Αν βάλλεις μια κάμερα στη ζωή οποιοδήποτε και την καταγράφεις καθημερινά για έξι χρόνια, από την ηλικία των 21 μέχρι την ηλικία των 27, σίγουρα θα υπάρχουν πράγματα που δεν θα είναι πάντα ωραία. Αυτά είναι τα χρόνια της επανάστασης, τα χρόνια που ανακαλύπτες τον εαυτό σου.

Δεν είμαι ο τύπος που συμβιβάζεται και η αντίδραση μου σε τόση δημοσιότητα αυτό ήταν να υποκρίνουμε ότι δεν υπάρχει. Τώρα έχω ωριμάσει αρκετά. Μπήκα σε μια κατάσταση που δεν ήταν ιδανική, αλλά συνέβη και αν να γυρίσω πίσω το χρόνο και να φερθώ πιο υπεύθυνα, θα το έκανα».

«Σίγουρα ήμουν χαζή. Έχω ζητήσει συγνώμη από τους ανθρώπους που έπρεπε, αλλά δεν μπορώ να ζητήσω συγνώμη από ανθρώπους που δεν γνωρίζω για πράγματα που δεν καταλαβαίνουν. Στο μέλλον πρέπει να είμαι λιγότερο απλοϊκή και να μην αγνοώ τις αντιδράσεις του κόσμου».

Η Μίλερ αναφέρθηκε και στην ετικέτα της "εύκολης" που της έχουν βάλει.

«Υποτίθεται ότι είμαι «εύκολη», αυτή τη φήμη έχω. Αλλά στην πραγματικότητα είχα μόλις τέσσερις δεσμούς από τα 19 μου μέχρι τα 27. Από τα 19 μέχρι τα 21 ήμουν με τον (σχεδιαστή μόδας) Ντέιν (Νέβιλ)λ, από τα 21 μέχρι τα 24 με τον Τζουντ (Λο), από τα 25 μεχρι τα 26 με τον Ρις (Άιφανς) και μετά με τον Μπαλταζάρ (Γκετί). Τον τελευταίο χρόνο πρακτικώς είμαι μόνη μου, αφού δεν έμενα με κάποιον, ούτε είχα κάποια κανονική σχέση. Νομίζω ότι έχω ωριμάσει πολύ».

Ωρίμασε άραγε αρκετά για να μην ξανακάνει τα ίδια;

Κάποιος πρέπει πάντως να της πει ότι δεν είναι η ποσότητα που σε κάνει τσο^��»@ αλλά η ποιότητα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις