Παπαδόπουλος: «Είμαι ΠΑΟΚτσής»!


Ο Μιχάλ Παπαδόπουλος μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» από την Ολλανδία, για τις αναμετρήσεις της Χέρενφεν κόντρα στον ΠΑΟΚ. Ο Έλληνας με τσεχική υπηκοότητα επιθετικός δεν έκρυψε τα αισθήματα του για τον Δικέφαλο του βορρά και αποθέωσε την ομάδα που αγαπά από μικρός!


«Είμαι εδώ στην Ολλανδία και τη Χέρενφεν και θα είναι δύσκολα τα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ, αλλά και ωραία ταυτόχρονα. Θα είναι απίστευτο το παιχνίδι στην Τούμπα, γιατί από μικρός υποστηρίζω τον ΠΑΟΚ, όπως και οι γονείς μου. Είναι η αγαπημένη μας ομάδα, δεν το κρύβω πως είμαι ΠΑΟΚτσής» είπε αρχικά και συνέχισε: «Προσπαθώ να βελτιώνομαι, να είμαι καλός για να παίζω. Δεν αρχίσαμε καλά το πρωτάθλημα, αλλά έχουμε καλή ομάδα και νομίζω ότι θα πάμε καλύτερα στην συνέχεια. Τώρα παίζουμε με την Φίτεσε στην έδρα μας και μετά στην Τούμπα. Την ξέρω καλά την Τούμπα, έχω βρεθεί μια φορά εκεί. Θυμάμαι παίκτες του ΠΑΟΚ, που απέκλεισαν την Άρσεναλ, όπως ο Καφές, ο Φραντζέσκος και ο Βρύζας».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις