Τελειώνει του Βιτόλο



















Η Σανταντέρ πραγματοποίησε την πρώτη της συγκέντρωση ενόψει της νέας σεζόν αλλά σε αυτή δεν βρέθηκε ο Βίκτορ Βιτόλο. Ο 26χρονος μέσος είχε πάρει άδεια από την διοίκηση και όπως τόνισε το αργότερο σε πέντε μέρες θα έχει λύσει την συνεργασία του με την Ρασίνγκ.

Ο πρώην άσος του Αρη φιλοξενήθηκε στο «Μetrosport» και ανέφερε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι σε καλό δρόμο «Οι διαπραγματεύσεις έχουν προχωρήσει αρκετά. Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο και είμαστε πολύ κοντά στο να λύσουμε τη συνεργασία μας. Σε 4 ή 5 μέρες το αργότερο όλα θα έχουν τελειώσει.
Ακόμα δεν έχω λάβει κάποια χρήματα από αυτά που μου οφείλει η Ράσινγκ. Ωστόσο, έχουμε βρει σημείο επαφής και πολύ σύντομα θα λύσουμε το συμβόλαιο που μας δένει.
Είμαι χαρούμενος, ζω ένα όμορφο καλοκαίρι. Αν και μάλωσα με έναν πρόεδρο (τον Περνία), με θέλουν αρκετές ομάδες. Θα λύσω το συμβόλαιό μου και μετά θα δω τι θα κάνω ανάλογα με την κατάσταση που θα μου αναλύσει ο μάνατζερ μου, που χειρίζεται άψογα το θέμα μου.
Προπονούμαι μόνος μου, και μάλιστα εντατικά».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις